Σχόλια σε: Βασανίστηκα από το καθεστώς του Χομεϊνί. Αυτός ο πόλεμος εξακολουθεί να είναι άδικος. https://www.aftoleksi.gr/2026/03/27/vasanistika-to-kathestos-chomeini-aytos-o-polemos-exakoloythei-na-adikos/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vasanistika-to-kathestos-chomeini-aytos-o-polemos-exakoloythei-na-adikos Eλευθεριακός ψηφιακός τόπος & εκδόσεις Fri, 27 Mar 2026 09:31:43 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0